Grafik czasu pracy online. Zgodne z Kodeksem Pracy. Bez nadgodzin i przynoszące do 50% oszczędności
Wybór okresu dla ewidencji czasu pracy
2015-04-24
Dodano możliwość wyboru okresu dla którego ma zostać wygenerowany raport ewidencji czasu pracy. Od teraz rozliczenie godzin przepracowanych, nadgodzin, godzin nocnych, urlopów, chorobowych itd. można wyświetlić nie tylko za cały miesiąc ale i za dowolnie wybrany okres.
Uwaga:
W związku z rozpoczęciem obowiązywania przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i
w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ogólne rozporządzenie o ochronie danych, informujemy,
iż od 25 maja 2018 r. na stronie www.grafikoptymalny.pl obowiązuje zaktualizowana Polityka Prywatności.
Ważne: Nasza strona wykorzystuje pliki cookies.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim Komputerze... Czytaj dalej
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim Komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie,
w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym.
W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w
Twoim urządzeniu końcowym. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej
Ciasteczka wykorzystywane przez podstawowe funkcje strony bez, których nie jest ona w stanie prawidłowo działać.
Ciasteczka, które pozwalają na przesyłanie i gromadzenie anonimowych danych o zachowaniu użytkowników na stronie. Dzięki temu możemy ulepszać naszą stronę, aby była dla Ciebie łatwiejsza w obsłudze. Używamy Google Analytics.. Ciasteczka te wykorzystywane są również do dopasowania treści reklam do Twoich preferencji. Korzystamy też z konwersji rozszerzonych Google Ads, które przesyłają do systemu reklamowego zaszyfrowane szczegółowe dane odwiedzających.