Jak zredukować koszty i zwiększyć porządek w firmie?

Case study w branży Retail: Tiger

company logo

Kilka słów o firmie

Flying Tiger Copenhagen to duńska sieć licząca prawie 700 sklepów w 29 krajach. Pierwszy oddział tej firmy pojawił się w Polsce w 2011 roku. Obecnie działa u nas już ponad 40 sklepów. Firma oferuje głównie produkty dekoracyjne, papiernicze i zabawki.

Wyzwania

Najważniejsze problemy, z którymi zmagała się firma to wiele sklepów, setki pracowników, różne godziny otwarcia, różne rodzaje umów, nadgodziny, konieczność dostosowania grafików pracowniczych do zmian w wielkości sprzedaży.

Efekty po wdrożeniu grafiku optymalnego

Grafik Optymalny miał pomóc Flying Tiger Copenhagen zapanować nad tym “szaleństwem” i przez to przyczynić się do kontroli i obniżenia kosztów zarządzania pracownikami, szczególnie w zakresie tworzenia grafików pracowniczych i raportowania ich wykonania. W tym krótkim dokumencie dokładnie pokażemy Ci, jak przebiegła nasza współpraca.

Możliwości programu dla branży: Retail

Automatyczne generowanie grafików zgodnych z KP

Zgodność grafików z budżetem

Dostosowanie ilości pracowników do planowanej wysokości sprzedaży

Automatyzacja wszystkich procesów związanych z czasem pracy- e-obieg wniosków urlopowych, ewidencje itd.

Powiadomienia pracowników o zmianach w grafikach

Możliwość zarządzania pracownikami w wielu punktach w ramach jednego konta oraz dzielenia czasu pracy między różne punkty

Opinia klienta

"Mam pewność, że grafiki pracy w 28 sklepach są zgodne z Kodeksem Pracy. Bardzo ważne jest też dla nas wsparcie dedykowanego nam opiekuna."

Gabriela Semeniuk, kierownik Działu People, Flying Tiger Copenhagen

Wypróbuj Grafik Optymalny. Pierwszy miesiąc gratis!

Cena obejmuje wszystkie funkcje

25zł / osoba / miesiąc

Umowa na 12 miesięcy

30zł / osoba / miesiąc

Umowa na 6 miesięcy

35zł / osoba / miesiąc

Umowa na czas nieokreślony

WYPRÓBUJ ZA DARMO

*Podane ceny są cenami netto (należy doliczyć podatek VAT 23%).